Zondag 4 december 2011

Vandaag is hard werken. Het binnenwerk en de omslag van het boek beoordelen. Correcties aanbrengen. Het is meer werk dan ik had gedacht. Daarom vandaag stilte van mijn kant op Twitter en Facebook.

De afgelopen dagen werd mijn aandacht getrokken door twee vragen: Wat is de titel van het boek? Wat is de prijs van het boek? Hier zijn de antwoorden:


KanjerGuusje

‘mijn leven is van mij


19,95 euro


Het boek heeft een harde kaft en bevat kleurenfoto’s van Guusje. Het blog is de basis. De dagberichten zijn aangevuld met niet eerder gepubliceerde gebeurtenissen. 


Het boek is nu al te reserveren bij Bruna in Kaatsheuvel. Woon je niet in de buurt van Kaatsheuvel, dan kun je online bestellen. Je bestelling wordt dan per post geleverd. Hoe je online kunt bestellen, lees je binnenkort op dit blog.